Checklist | Zo ben je klaar voor heropening

Binnenkort kunnen je gasten weer genieten van jouw gastvrijheid en heerlijke gerechten. Je weet vast al hoe je bij het maken en serveren van de gerechten 1,5 meter kunt bewaren.  Maar heb je ook nagedacht hoe je voorkomt dat je onnodige kosten maakt? En hoe je voldoet aan de andere eisen van de overheid?  Pieq helpt je op weg met onderstaande checklist. Wil je meer informatie over onderdelen uit de checklist? Of heb je direct hulp nodig?

 

Plan verstandig
  • De kans is groot dat alle maatregelen ervoor zorgen dat je omzet ook in de zomermaanden lager ligt dan normaal. Extra belangrijk dus om goed te kijken naar de inzet van je medewerkers. Plan je niet te veel of juist te weinig uur in? Met Nostradamus heb je de perfecte tool in handen om slim je medewerkers in te plannen. Benieuwd hoe je dit kunt doen? Wij helpen graag.
Geef je managers en medewerkers controle
  • Voor het succesvol draaiende houden van jouw horecazaak vertrouw je op je managers en medewerkers. Zijn zij helemaal klaar voor de heropening? Weten zij precies hoe ze met Nostradamus moeten werken en heeft alle ander software oplossingen voor hen geen geheimen? Dan kun je met een gerust hart open. Merk je dat je managers en medewerkers nog wel wat extra hulp kunnen gebruiken? Pieq staat voor je klaar!
Zorg dat je urensaldo klopt
  • Het afgelopen jaar moesten alle horecazaken hun deuren sluiten en was alleen bezorgen en afhalen een optie. Jouw personeelsplanning van de afgelopen maanden zag er daarom totaal anders uit. Heel begrijpelijk dus als de werkelijkheid niet meer overeenkomt met het urensaldo in Nostradamus. Om te voorkomen dat dit later problemen geeft bij het uitbetalen van de medewerkers, is nu het moment om je urensaldo op orde te brengen. Wij kijken graag met je mee.
Denk ook aan andere automatisering
  • Ga je straks weer veel events doen maar ben jij ook nog zoveel tijd kwijt met het maken en beheren van offertes? Dan is MICE Operations iets voor jouw!
  • Organiseer uw horecazaken eenvoudig en efficiënt met APIC Base, de tool voor recepten, foodcost, inventaris en bestellingen.
  • Heb je al een goede tool om al je tafelreserveringen bij te houden? Pieq bespreekt graag de mogelijkheden met je

Wil je na het lezen van de checklist direct aan de slag? Bijvoorbeeld door je medewerkers en managers snel de fijne kneepjes van de software te leren? Vraag via onderstaande button een gesprek aan om de mogelijkheden te bespreken of neem direct contact met ons op.